pondělí 1. prosince 2014

Stříbrný jelínek

Tohoto jelínka nebo soba, jsem si přivezla jako památku z podzimní návštěvy Drážďan s kamarádkami. Nejdříve měl své místo na poličce, poté na stole a o víkendu jsem mu pořídila zimní společnost. Stromeček z ikei jsem ozdobila bronzovými korálky a zabalila do papírového obalu ve stylu Uashmama sáčku. Hyacint jsem zasadila do svícnu od Tine K home, ten byl původně světle modrý, koupila jsem ho ve výprodeji a přestříkala na bílo. Proutěný stromeček nám svítí už druhým rokem, pořízený v Kik.




 
Podzimní výzdoba:
 

 
 
A.

2 komentáře:

  1. Ty stromečky a hyacinty...DOKONALOST! Závidím parapet, já nemám ani jedinej! Všechny okna až na zem. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuju,no vidíš a já si zase vždycky přála velká okna,ale pak jsme koupili baráček a okna nechali,jen vyměnili parapety. Ale je pravda,že na dekorování jsou šikovné.. každé má něco do sebe..

      Vymazat