čtvrtek 4. prosince 2014

Zimní ladění..

Mám pocit, že počasí posledních dní si z nás dělá legrácky.. Jeden den se probudíme do bílé zimy, nemůžeme se přes vrstvu ledu dostat do auta, následující trávím po návratu z práce hodinu čištěním psa, protože vypadá jako velká hliněná koule a dnes jaro? Sluníčko jsem bohužel sledovala jen za oknem v práci, ale i tak byl ten den hned hezčí.. I přes to ale doma chystám vše na nadcházející zimu. Dekoraci v boxu jsem upravila na více vánoční a vyměnila obrázky v rámečcích..
 

 
Obrázky jsou z loňského vánočního výprodeje v Ikee


 
Jakou budete mít vánoční výzdobu vy?
A.

 

4 komentáře:

  1. Je to krásně čistý... Obrázky moc hezký! A víš, že miluju větve ve váze. Já jsem dnes vyndala betlém, respektive slavnou trojku:). Dokoupím k nim ještě anděla, ale Ema měla velkou radost. Taky jsem jí nechala ušít vánočního skřítka a díky tomu tam na Štědrej den bude i červená - představ si to:-D. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci musíš mi ten betlém vyfotit,jako děti jsme taky každý rok dávali papírový betlém pod stromeček a mamka ho tam dává dodnes :-) Neboj,u nás bude taky trochu té červené a vánočního "kýče" v podobě soba,kterého jsme koupili s manželem ;-) jen vymyslet, kam ho postavím.. A.

      Vymazat
  2. moc hezky to vypadá :) mám dojem, že tento styl má tolik podob a stejně se mi to pořád líbí nejvíc ... čisté, jednoduché, svěží - kombinace černobílé s dřevem prostě nezklame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci,přesně si to vystihla,já to tak vidím taky ;-)

      Vymazat