neděle 30. listopadu 2014

Advent..

Vánoční svátky od dětství miluji, pečení cukroví, zdobení celého domova, vůně stromečku, pohádky, rodinné návštěvy.. Dárky nakupuji v předstihu a často na internetu, abych se vyhnula tlačenicím v obchodem a nezkazila si tak vánoční atmosféru. Dnešní den jsem si užila dekorováním domu, pálením svíček, zaděláním těsta na linecké (do vánoc bude určitě ještě jedna dávka..) a popíjením svařáku..
 
 
Naše letošní vánoce budou jako již několik let bílo-hnědé, ale doplněné o měděný odstín..
Svícen jsem vyrobila podle vzoru od Tine K Home, zítra škrtnu první datum a k vánocům bude zase o den blíž ;-)



 
DIY kubus jsem použila jako adventní, papírové stromečky jsem poprvé uviděla u Martiny z Myoneway, na internetu najdete návod tady.
 
 
A jak jste si užili neděli vy?
Krásný adventní večer.
A.
 
 

3 komentáře:

  1. Aničko, to je krása! Já mám taky DIY Kubus a peču na to, žádnej věnec nebude:-D. Moc se mi líbí i ta váza, málem jsem jí koupila taky. A barevnou kombinaci máme podobnou:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váza je z ifantazie ;-) Já mám i klasický věnec z chvojí,ale nakonec vyhrál tento a ten větvičkový jsem jen pověsila na dveře a vypadá taky krásně. Tvůj kubus je hezčí,věrohodnější ;-)

      Vymazat
  2. Aničko, dneska jsem tě objevila a hned se u tebe cítím fajn, krásné dekorace ... i já mám ráda tyhle jednoduché a s Kubusem jsem na tom stejně ... až se musím smát, no snad si jednou pořídím i ten originál, ale letos to určitě nebude. měj krásné dny a třeba nakoukni i ke mě, budu ráda ... děkuji
    mixtumdesign.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat