úterý 23. prosince 2014

Narozeninová..

Je to už 30 let, co si mě moje maminka (jak sama říká) přinesla domů jako vánoční dárek. Tehdy moc klidné vánoce neměli, pořád jsem brečela, až jsem si vyřvala novorozeneckou kýlu. Doufám, že až to jednou nastane, moje dítě nebude v tomhle směru po mě.. :-) Dostala jsem spoustu krásných dárků, mezi které patří i tahle nádherná kytice bílých tulipánů. Provoněla celý pokoj a ve váze ji mám už týden. Kulatiny mi bude připomínat úžasný náramek od Pandory, můj první šperk od této značky. Okouzlila mě kolekce Essence, která je oproti klasickým náramkům jemnější, má užší řetízky, menší korálky, z nichž každý symbolizuje určitou vlastnost. Můžete tak pomocí nich vyjádřit třeba i sebe sama. Ten můj zdobí zvědavost, naděje a zdravý životní styl. Pokud si chcete prohlédnout celou řadu, najdete ji zde.
PS: Tuhle mám od Tomáše moc ráda (ostatně skoro jako všechny ;-)


 

 
 
Dnes je Štědrý den ;-) jdu rychle spát, ráno mě čeká vánočka, pohádky a čekání na Ježíška.. Krásně si ten sváteční čas užijte.
A.

6 komentářů:

  1. Zase som objavila krásny blog díky modre streche...máte krásne bývanie...teším sa na ďalšie príspevky, Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Aničko, zpětně přeju všechno nejlepší k narozeninám. Nádherná kytice i dárek, musí tě milovat! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání. Dárek byl společný od kamarádů i manžela, ale myslím, že máš pravdu ;-) A.

      Vymazat
  3. Aničko, opožděně vše nejlepší k narozeninám. Náramek od Pandory mám už asi 6 let (ale ten klasický) a stále ho nosím a to téměř každý den, což se mi u jiné bižuterie ještě nestalo. Ta vyšší vstupní investice se určitě vyplatí. Ať se ti hezky nosí. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,také jsem z něj nadšená a už sklidil spoustu chvály.. Ta možnost doplňování a měnění je bezva..

      Vymazat