neděle 28. prosince 2014

Střípky našich vánoc..

.. již několik let byl náš vánoční stromeček hnědo-bílý. I v tomto směru jsem spíše konzervativní a přikláním se u nás doma ke klasice. Letos jsem vynechala hnědé ozdoby, přikoupila pár skleněných bílých, od kamarádky dostala krásného anděla, který zaujal čestné místo téměř na špičce. Nasbírané šišky jsem připevnila na skřipce a udělala z nich ozdobičky, vypadají, jako by na stromečku vyrostly. Protože na stromečku nesmí chybět sladké a naše jazýčky jsou mlsné, zabalila jsem do celofánových pytlíčků bonbóny Lindt a pověsila namísto kolekce (podezřele rychle ubývají..).
 
Cukroví peču max pět druhů, to je podle mě dostatečný počet a je to výběr mého oblíbeného: linecké, placičky s nutelou, perníčky a včelí úlky. Navíc dostaneme vždycky další druhy od maminky.
 
Vánoční stůl jsem ozdobila jednoduše chvojím spolu s krásnými svícny od Tine K home, které jsem dostala k narozeninám. Dlouho jsem po nich pokukovala u jiných blogerek a mám z nich velkou radost, ve skutečnosti jsou ještě hezčí než na fotkách. Ty malé stříbrné jsem ulovila den před štědrým dnem v Kauflandu ve vše za 59. Člověk jde pro rohlíky a přijde domů se svícny, ještě že je manžel tak chápavý.. Pod talíři nechyběla šupinka do peněženky pro štěstí.
 
Větvičky jsem zakomponovala i do balení dárků, ale o tom zase příště..
Také vás tak baví ta možnost kreativity u tolika věcí o vánocích? I proto je tak miluji.
Děkuji za návštěvy a přeji krásný nedělní večer.
A.
 

 
 
 


 
 

 
 
 

9 komentářů:

  1. Moc hezká vánoční dekorace. Ten stůl vypadá perfektně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný! Ty facet svícny jsou slavnostní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A budou mít využití po celý rok,mám z nich velkou radost ;-)

      Vymazat
  3. Luci vše vypadá kouzelně,
    moc hezké střípky od vás.
    Ráda k vám zase zavítám.
    Krásný nový rok Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél děkuji. Jmenuji se Anička,ale to vůbec nevadí,v tom množství blogů a anonymních jmen se člověk ztrácí.. Při osobním setkání si to člověk pamatuje lépe ;-) Děkuji za návštěvu,budu moc ráda,když někdy zase nakouknete.. Krásný poslední den Vám přeji. A.

      Vymazat