úterý 20. ledna 2015

Vybíráme koupelnu

Jak už jsem psala v minulém příspěvku, chystáme se letos zrekonstruovat koupelnu, která je poslední místností v domě, která je ještě v původním stavu. Je to jeden z našich projektů na tento rok spolu s novou dlažbou před domem. Na jednu stranu se moc těším, až bude koupelna nová, podle našich představ, se sprchou, která nám teď chybí.. Na tu druhou mám hrůzu z výběru dodavatelů (znáte to, v dnešní době natrefit na dobré a spolehlivé řemeslníky je čím dál horší..), nepořádku po celém domě, že se protáhne a my se budeme koupat na zahradě v sudu, proto ji musíme naplánovat na léto, abychom mohli případně improvizovat ;-)
Koupelna je docela veliká, má velké okno ve štítu a pomalu začínám mít představu, jak by měla vypadat nová. Hledám inspiraci na internetu, vybírám styl, rozmístění, musí být ve světlých odstínech s kombinací dřeva, praktická, s vanou, sprchou, wc a umyvadlem pro dva, a s minimem obkladů. Už při rekonstrukce wc letos jsme použili na zkoušku obklady jen za umyvadlo, zbytek místnosti udělali štuk a vymalovali speciální voděodolnou barvou do koupelen a zatím jsme spokojeni. Moc se mi na tom líbí ta vzdušnost a jednoduchost. 
Máte nějaké doporučení? Jaká je vaše koupelna?
Díky za rady a hezký večer.
A. 
 





 
Zdroj fotek pinterest.

4 komentáře:

  1. Taky vybíráme koupelnu a vidím to úplně stejně :-). Budou v ní staré výklenky a klenba, takže obložit by stejně nešla. Ale to okno závidím! ;-) Ať se dílo zadaří a těším se pak na fotky.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výklenky budou také krásné,koupelna tím bude zajímavá a mít nádech historie.. Takové věci mám ráda,když v sobě mají své kouzlo. Tak jsem moc zvědavá,jak ty naše proměny dopadnou ;-) Krásnou neděli a děkuji za komentář. A.

      Vymazat
  2. Aničko u nás zatím koupelna malá proto nefotím časem máme v plánu při rokonstrukci spodního patra velkou koupelnu do zahrady s francouzským oknem...a chci jen jednoduchou bílá a dřevo....nic nenáročného na údržbu.
    Polici na druhém obrázku mám ted v koupelně a jsem moc spokojená máme tam ručníky, košíčky a mýdla...třetí obrázek je dokonalý a na čtvrtém to jsem já ten stolek pod umyvadlo je dokonalý.
    Posílám moc pozdravů krásný víkend.
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm francouzské okno to bude krása.. To naše je sice hezky velké,ale ve tvaru trojúhelníku,takže mi spíš dělá starosti než radost,protože vůbec nevím,jak udělat zastínění. Teď máme z koupelny dočasně vitrínu ;-) A žaluzie nechci.. Třetí obrázek je od Tine K také ho mám nejraději :-) Děkuji za komentář a přeji hezkou neděli. A.

      Vymazat