neděle 11. ledna 2015

Víkend

Mám za sebou bezva víkend. V pátek jsem po práci šla s kamarádkami na náš pravidelný badminton. Scházíme se již druhým rokem a i když občas se jedná spíše o společenskou událost, než nějaké veliké sportovní výkony :-) užijeme si vždycky spoustu srandy. Vydané kalorie jsem hned poté doplnila s jinou kamarádkou na večeři a následně je hned v sobotu zase vypotila na kruhovém tréninku :-) 
Odpoledne jsem pak věnovala povánočnímu úklidu, na který jsem se už těšila. Všechny vánoční dekorace a výzdoba šla do krabice a na půdu. Koupila jsem si v květinářství bílé pryskyřníky a nevěstin závoj, které jsou hned po pivoňkách a spolu s tulipány mými oblíbenými květinami. Samozřejmě že v bílé barvě ;-) Líbí se mi pro svoji jemnost, něžnost, jednoduchost a nádherný květ. Jen stromeček mi bylo líto vyhodit, takže nám ještě zdobí obývák a jeho čas přijde příští víkend.. Ale i tak to prokouklo a na kytičky se nemůžu vynadívat.
Dnes, tedy v neděli, jsme s rodinou jeli do Prahy na oběd a divadelní představení do Studia Dva - Kutloch, aneb i muži mají své dny. Byl to můj vánoční dárek pro rodiče, manžela, bratra a jeho přítelkyni. Pokud se chcete odreagovat a zasmát se, mohu jen doporučit. Budeme muset podobné rodinné výlety dělat častěji, protože to bylo moc fajn.
A jaký byl váš víkend? Doufám, že jste si ho užili podle svého a načerpali alespoň trochu energie do nového týdne..
 
Hezký večer.
A.
 


 


 
 
 

2 komentáře: