pondělí 26. ledna 2015

Kytky

Miluji živé květy ať už ve váze nebo květináči. Čas od času si koupím puget v hypermarketech, kde jsou cenově bezkonkurenční. Pryskyřníky z nedávného příspěvku vydržely krásné téměř dva týdny. O víkendu jsem navštívila svoje oblíbené květinářství v Pardubicích Holflor, kde mi vázali i svatební kytku (o tom ale zase příště ;-) V květinářství mají nejen velký výběr květin, ale i dekorací a úžasný koutek s kavárnou, kde si můžete posedět v krásném prostředí. Určitě stojí za návštěvu, alespoň pro potěchu oka. 
Tentokrát měli pryskyřníky v květináči. Neodolala jsem a uvidím, jak dlouho mi vydrží. Při odchodu jsem "narazila" na vázu, která se podobá váze od Tine K Home ale za nepoměrnou a pro mě přijatelnou cenu.. A protože se mi podařilo prodat na bazaru další ze svatebních dekorací, které mi zůstaly, udělala jsem si radost a koupila si ji. Nadekorovala jsem ji jednoduše s eukalyptem a nevěstiným závoje.
Také máte slabost pro kytky?
Děkuji za návštěvy.
A.
 


2 komentáře:

  1. Milá Anna, krásne kvety, zbožnujem rezané kvety, aj také z lúky, hocijaké buriny dávam kolkorázy do vázy, krásne oživia interiér, váza je krásna...pozerala som si Tvoje svadobné dekorácie...v jednoduchosti je krása a to určite platí...prajem krásny deň, Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko díky,každá kytička je hezká a je to ta nejhezčí dekorace ;-) Krásný den Vám přeji. A.

      Vymazat