úterý 13. ledna 2015

Hyacinty..

..se to na blocích a fotkách jen hemží a vůbec se nedivím. I já mám ráda jejich vůní a krásu květů. Jedny už mi v květináči odkvetly, ty jsem kupovala před vánoci v ikee a musím říct, že nebyly hezké a s těmi ze zahrádky se nedají srovnat. Měly řídký květ, vyrostly hrozně vysoké a vypadaly spíše jako košťata :-) Tak jsem si teď koupila cibulky v květinářství. Uvidíme, jestli to bude rozdíl. A jen co mi to počasí dovolí, ty staré zasadím do záhonu, udělají parádu znovu na jaře.. Dnes byl nádherný den,bohužel jsem ale jako asi většina pracujících stihla jen západ slunce. I tak to byla milá změna.
 Mějte se krásně.
A.



8 komentářů:

  1. Hyacinty vyrostly dlouhé, protože neměly dostatek světla. Je potřeba je dát na okno. Udělá to většina rostlin, protože se natahují ke světlu. Ale souhlasím s vám, že jsou to krásné květiny a evokují jaro. Také jsem neodolala a na vánoce si je koupila.
    Přeji krásné dny.
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuji za tip,i když myslím,že na tom místě mají světla dostatek,jiným kytkám se tam daří.. ale tyhle zkusím dát na parapet a uvidíme ;-) Hezký den.

      Vymazat
  2. Také mám hyacinty ráda. Na vánoce většinou nekupuji, ale až teď v lednu, kdy se začínají prodlužovat dny a jaro už je na dosah:) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty poslední dny to teď venku opravdu jaro bylo :-)

      Vymazat
  3. Pěkný kousek jara Aničko, asi taky navštívím zahradnictví:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Loni jsem se ptala v zahradnictví, proč se mi hyacinty vytahují a bylo mi řečeno, že je moc zalévám :) Prý musí být zemina skoro suchá, květ si bere vláhu i živiny z cibule. Vyzkoušela jsem skoro nezalévat (a je to těžké :)) už loni a opravdu to funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude ono,světla mají dostatek,ale taky zalévám o sto šest ;-) Díky za tip,zkusím to.

      Vymazat