středa 7. ledna 2015

DIY kalíšky na vajíčka

Ve stylu Tine K Home jsem si pomalovala už mističku tady. Teď jsem si koupila bílé kalíšky a ozdobila i ty pomocí fixu na porcelán, který se po nanešení nechá 30 minut zapéct v troubě. Oproti originálu tyhle stály 15 kč :-) Určitě to zkuste, je to jednoduché a zábavné. Na fotce jsou ještě nové hrnečky od House Doctor. Bála jsem se, že hrneček bude bez ouška s čajem horký do ruky, ale moje ruce jsou pořád studené a krásně se tím aspoň ohřejí. Teď nepiju z ničeho jiného.  
A ještě jede typ pro ty z vás, které máte rády vajíčka na měkko. Od kamarádky jsem dostala k vánocům pomůcku "pan vajíčko". Je to takové umělé vajíčko, které se přidá do hrnce při vaření a podle červené barvy vám ukáže, jak dlouho vařit na požadovanou konzistenci. Opravdu to funguje :-) Mají ho třeba zde.
 
 
 
Krásný večer.
A.
 

3 komentáře:

  1. Ani super! I ja ted piju jen z nich. A ta pomucka by se sikla, manzel by ocenil. Diky!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvely napad-este som o fixkach na porcelan nepocula...

    OdpovědětVymazat