středa 27. května 2015

Nový koberec Asko white

Obývák nám zdobí nový vlněný koberec Asko white od dánského výrobce Linie Design. Je ručně tkaný v Indii a jeho koupí přispíváte i k boji proti dětské práci. Více o tomto výrobci se dočtete tady. Najdete zde i krásné kolekce koberců od minimalistických jednobarevných až po vzorované a barevné.. Já jsem ho koupila v kampani na bonami se slevou, ale najdete je i na českých internetových stránkách..
Je moc příjemný, obývák je zase o něco útulnější a líbí se i našim chlupáčům :-)







 Jen se obávám, že s nimi zůstane takhle krásný a čistý jen chvíli.. Máte nějaký typ na odstraňování skvrn na kobercích?

Mějte krásný pátek.
A.

7 komentářů:

  1. Fakt moc krásný. Mně se prostě líbí to vaše ladění a ten stůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky,stůl by zase potřeboval nový nátěr,ale dokopat se k tomu :-)

      Vymazat
    2. Ošuntělost z fotky nevidím, ale určitě má taky svoje kouzlo;-).

      Vymazat
  2. Velmi pekny koberec, je aj jemny na dotyk? Lebo vyzera "drsne".

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je fakt moc pěkná kombinace. My si nedávno přivezli z Brena bytové koberce metráž a taky jsme s nimi hodně spokojení. Jako chlap jsem měl trochu strach z ceny, protože nemám rád takový ten předražený "design", nebo jak to mám přesně říct, ale nakonec jsem byl mile překvapený. Protože ty kusovky stojí fakt pár korun a ještě k tomu jsou moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat