neděle 10. května 2015

Den matek

Moje maminka se narodila 12.5. a téměř každoročně slavíme v neděli, na kterou připadá i den matek.. Já ještě děti nemám, ale doufám, že až je jednou budu mít, budu pro ně ta nejlepší maminka na světě, stejně jako je ta má pro mě..

Kytička pro maminku


Jedna i pro mě ;-)





Tuhle alstromeru mám z Kauflandu už dva týdny a je pořád  krásná..




A i když já nic neslavím, tatínek mi na zahradě natrhal pro  radost ještě  šeřík..




Já kytky prostě miluji (asi jako každá žena :-)

Mějte krásný večer a celý nový týden.
A.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju Marcel tobě taky přeji hezký zbytek týdne ;-)

      Vymazat
  2. Krasne to mas Anni. Ja seriky a tu jejich vuni miluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky,už jsem si koupila šeříkový keř růžový,tak příští rok už mi tu snad taky bude vonět ;-)

      Vymazat