neděle 23. listopadu 2014

DIY svícen Kubus

Designové svícny od Mogense Lassena jsou ikonou a krásným doplňkem interiéru. K dostání jsou už i u nás, ale cena je podle mého názoru přinejmenším nadsazená (lépe řečeno astronomická téměř tři a půl tisíce korun!). A protože mám šikovného manžela, stačilo odpoledne a kubus á la Lassen mám v obýváku na stole :-) Originál to není, ale mám z něj radost stejnou, ne-li větší.. Určitě k němu přibude minimálně jeden kamarád.. Zkuste je také, stačí laťové tyčky, na svíčky jsme použili sprchovou trubku a přestříkali černým lakem..

Takhle vypadají originály:

 
A tady náš výtvor:


Krásný večer. A.


4 komentáře:

  1. Krásnej!! Šikovní jste! Taky ho mám vyrobenej, ty peníze bych za něj nedala. Ale začal se mi líbit víc bílej:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,já se u bílého bála lakování,aby dobře krylo,ale chci zkusit k němu bílý kubus 1 :-)

      Vymazat