neděle 15. února 2015

Kytky

Krásnou neděli vám přeji a přikládám pár fotek květin, které poslední dobou zkrášlovaly náš dům..


 
 

V zimním výprodeji na nordicday jsem si pořídila mramorový tácek na šperky od Madam Stolz. Moc jich nenosím a nevím proč, ale jakmile jsem doma, všechny šperky včetně náušnic dávám dolů. Naopak jakmile jsem venku třeba bez hodinek, jsem nesvá :-) Takhle je mám pěkně pohromadě a po ruce.

 
Mějte se krásně.
A.

6 komentářů:

  1. Krásný kytky, všechny... Musím nějaký pořídit na narozeniny. Jinak to mám úplně stejně. Když jsem doma, všechno mám sundaný, zato ven musím mít hodinky. Jinak já nenosím ani snubák, na krku dlouhodobě nic nesnesu, naušnice nevisací... Ale to až poslední roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom stejně,prstýnky jsem nikdy nenosila,ale snubní i zásnubní nosím a náušnice mám taky nejraději pecky,je to i praktické na sport.. teď si ještě svátečně vezmu náramek od pandory,ale to je asi vše. Nic se nemá přehánět ;-)

      Vymazat
  2. Tak to máme podobně do školky nosím jen hodinky někdy náramek, naušnice nevisací a po příjezdu vše dolů...
    kytice nádherné Ani.
    Prosím písni emailovou adresu at můžu konečně písnout moc děkuji a krásný večer Ani Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko mail anna.pittelova@gmail.com Jsem ráda,že nejsem jediná,kdo doma chodí bez ničeho ;-) Těším se na řádky. Hezký večer i tobě. A.

      Vymazat
  3. Nadherne kvietky...tie hore, to su iskerniky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak po slovensky,ale v češtině to jsou pryskyřníky ;-) Měla jsem je v květináči,ale bylo na ně doma moc teplo a vydržely asi jen měsíc..

      Vymazat