sobota 21. února 2015

Dárek od manžela

Minulý víkend byl Valentýn, který ale s manželem neslavíme, raději dám přednost procházce a puse pod rozkvetlou třešní na prvního máje .. Nemám ráda svátky, které jsme převzali za poslední desetiletí z Ameriky.. Mám ráda tradice, na které se ale bohužel čím dál víc zapomíná a jsou pomalu vytěsňovány těmi komerčními. Stejně tak masopust, kdo jste naposledy viděl tradiční průvod? Za to dlabání dýní a děti převlečené do kostýmů v období Halloweena se to už i u nás jen hemží..
Manžel mi při návštěvě v květinářství koupil tenhle tepaný tác, jen jsem mu ho ukázala, že je hezký a on na to, že mi dlouho neudělal radost (což není pravda ;-) a že mi ho koupí. Takové nečekané dárky jen tak pro radost nebo z lásky ať už jsou jakkoliv malé udělají mnohem větší radost než ty dané kalendářem..


 
Balící papír nemusí být vždy jen na zabalení dárků. Tenhle je ručně batikovaný od Tine K home. Je tak krásný, že jsem ho zarámovala a teď mi zdobí obývák..



Mějte krásný víkend.
A.

4 komentáře:

  1. Velmi pekna tacka a krasne naaranzovana :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny darcek, ja tiez zhanam podobny, v H&M je ale v medenom a zlatom prevdeni a mne sa hodi strieborny...tak hladanie pokracuje.

    OdpovědětVymazat