pondělí 2. února 2015

Dárek sada od IB Laursen

Před třemi lety jsem se s manželem (tehdy ještě přítelem) přestěhovala do Pardubic. Daleko od rodiny i přátel, do města kde jsem nikdy před tím nebyla a kde jsem neznala živou duši. Z počátku to bylo pro mě těžké, od dětství jsem bydlela v Kolíně, během studií jsem do školy dojížděla a najednou pro mě bylo všechno nové.
Abych si lépe zvykla, poznala nové známé a nelenila, našla jsem si na stránkách českého volejbalového svazu kluby hrající v Pardubicích, s tím že je obvolám a zkusím, jestli bych si s někým nemohla chodit zahrát (od dětství jsem hrála závodně volejbal). Jako první jsem zavolala na číslo týmu TJ Hvězdy Pardubice, slovo dalo slovo a já s nimi šla na trénink. Teď je to již dva roky a nemohla jsem si vybrat lépe (můžu porovnat, protože s ostatními týmy hrajeme soutěž :-) ne kvůli volejbalu, ale kvůli holkám, které mám v týmu..
Minulý víkend jsem od holek dostala na turnaji dodatečný dárek k narozeninám, krásnou sadu od IB Laursen. Ještě jednou moc děkuju, za přijetí mezi sebe i dárek ;-)
 

 
Nevím, jestli znáte tyhle kupované plněné mini větrníčky. Prodávají se mražené v Kauflandu a i když ráda peču a mám ráda domácí, tyhle jsou hříšně dobré a skvělá záchrana ke kávě, když přijde nečekaná návštěva..
A.

9 komentářů:

  1. Krásná sada a moc pěkný blog! Mražené větrníčky už mě také párkrát zachránily...
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,také k vám na blog ráda nakouknu ;-) Hezký den. A.

      Vymazat
  2. Hříšně dobré. . ., to rozhodně souhlasím.
    Sada je moc krásná, kamarádky mají skvělý vkus.
    Přeji krásné dny. Lidka

    OdpovědětVymazat
  3. Sada vypadá báječně, krásný dárek.
    Pěkný víkend jdu ti písnout.Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adél,díky za nakouknutí i řádky. Také ti přeji krásný slunný pátek ;-) A.

      Vymazat
  4. Krásná sada, to ti musely udělat kamarádky velkou radost. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si přála jen misku na musli do práce a dostala jsem celou sadu :-) moc mě rozmazlují ;-) Také přeji hezký den. A.

      Vymazat
  5. Znám, ale fakt jsem je ještě nikdy nejedla.-)))

    OdpovědětVymazat