úterý 27. října 2015

Příspěvek s pořadovým číslem 100

Před dvěma lety a jedním měsícem přesně :-) jsem zakládala svůj blog hlavně s tím, že na něm budu sdílet fotky ze šicích projektů a tvoření jako inspiraci pro švadlenky z klubu Bellet o kterém jsem psala v příspěvku tady..  Postupem času jsem ale začala přidávat spíše příspěvky o dekoracích, DIY projektech, mém životě, inspiracích a všem možném.. A protože se obsah mých stránek postupem času změnil a příspěvků bylo už tolik, že tento je jubilejním stým, dala jsem mu malý dárek v podobě nového jména. Původní název nanarucnisiti.blogspot.com jsem přejmenovala na livingnana.blogspot.com. Myslím, že současné podobě a obsahu blogu sedí víc ;-)
 
Snad vás tím moc nezmatu a nepřijdu o své čtenáře.. Jsem moc ráda, že věnujete kousek svého času k nahlédnutí, přečtení, nebo i zanechání vzkazů, ze kterých mám vždycky velkou radost. DĚKUJI! Jste mi inspirací k dalším článkům ;-)
 
Tady pár fotek květinových krásek u nás z posledních týdnů..
 

Růžové osvěžení v obýváku..
 


Brambořík byl oblíbenou kytkou mojí babičky..
 

Tuhle jsem dostala ještě v létě ke svátku od jedné moc milé kamarádky..
 
Užijte si zítřejší svátek, my vyrážíme s Timem na intenzivní kurz agility, což bude vypadat asi takto: Tim ve svém živlu. Já uřícená, uběhaná, večer mrtvá. Lektorka ukáže co umí - Tim je jako neřízená střela.  :-)
 
Mějte se krásně.
A. 

2 komentáře:

  1. Anni ja gratuluji a jen tak dal, vyvoj je to prirozeny a pozitivni ;-)

    OdpovědětVymazat