pondělí 18. ledna 2016

Sváteční stůl..

Stejně jako vánoční dekorace jsem i letošní sváteční stůl prostřela do bílé barvy.. Protože jsme večeřeli na Štědrý den u rodičů,  nadekorovala jsem alespoň sváteční oběd, při kterém se klasicky podávala vinná klobása s bramborovým salátem :-)
 
V HM jsem pořídila lněný ubrus, který byl tak dlouhý, že jsem z části ušila i lněné ubrousky.. Doplnila je svícny od Tine K home a papírovými stromečky, které jsem vyráběla už v loni.. Kdyby přeci jen někdo ještě nezkusil, návod najdete třeba tady.
 
 
 
 
 
 
 
Minulý týden jsem ve svém oblíbeném květinářství viděla první pivoňky.. O to víc jsem se těšila na víkend, kdy jsme odstrojili stromeček a ostatní vánoční dekorace vystřídaly tulipány na kuchyňském stole..

Hezký večer.
A.

Žádné komentáře:

Okomentovat