sobota 8. srpna 2015

Moje první rtěnka MAC

V zimě když jsem šla po školení po Václavském náměstí na vlak, míjela jsem kosmetický salón MAC a řekla jsem si, že ve třiceti letech jsem už dost stará na to, abych si koupila svoji první rtěnku :-)) Líčit se neumím, používám stejný make-up už deset let a většinou používám jen řasenku a tužku na oči a  obočí. Ale měli jsme před plesem, chtěla jsem změnu a překvapit manžela červenou rtěnkou. A tak jsem nakráčela do obchodu, řekla milé paní kosmetičce své přání o rudých rtech a její odpověď byla: "Tak to jste odvážná, když se nemalujete a jdete rovnou do červené, já se k ní musela propracovat postupně od růžové". Odvaha mě přešla ve chvíli, když jsem se na sebe podívala do zrcadla :-)) I přes to, že se ke mě postupně sešly další dvě prodejkyně a přesvědčovaly mě o tom, jak mi to sluší a že jde jen o zvyk, raději jsem zvolila odstín "Crosswires", který nebyl tak výrazný a spíše do růžova.
A tak jsem si ji oblíbila, že při návratu z dovolené jsem si na letišti koupila druhou, tentokrát jemný přirozený odstín "Shanghai spice", který je ideální do práce, na nenápadné líčení. Nemám s čím značku MAC srovnávat, ale jsem ohromně spokojená, rtěnka na rtech drží opravdu dlouho a je krásně jemná a vyšší pořizovací cena za tu kvalitu určitě stojí. Když jsem v obchodě na Václaváku platila, paní prodavačka se se mnou loučila slovy: "Stejně si pro tu červenou přijdete" a měla pravdu, už ji mám na svém wishlistu ;-)


 
Tuhle vůni O De L´Orangerie  jsem si koupila na Mallorce a je má první vůně od Lancome.. (některé značky parfémů tam byly levnější než v Čechách). Je krásně svěží, jemná a přitom dlouho vydrží, na léto jako stvořená. Nehledě na moc povedený flakónek. Určitě vyzkoušejte ;-)
 

 
Hezký večer.
A.
 
 

3 komentáře:

  1. Super! MAC já mám moc ráda. Zkus ještě tvářenku Pinch Me, dokonalej odstín:). L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci vypadá krásně(hned jsem si ji vygooglila ;-) jen by mě ještě někdo musel naučit,jak se používá :-)

      Vymazat