středa 29. dubna 2015

Polštářová mánie

Moc se mi líbí, jak taková malá změna jako výměna polštářů dokáže úplně změnit interiér.. Polštář je tedy nejen praktická věc, ale má svou velkou úlohu i  jako dekorace. Dodávají pokoji pocit útulnosti.. Já jich mám v obýváku několik, ráda se s nimi obklopuji při sledování televize. Občas si nějaký potah ušiju nebo koupím. Ikea, F&F tesco, Kik, ale v současné době za mě vede ve výběru polštářů HM home.  Koupila jsem si jich postupně už několik  a všechny ve slevě (přímo na prodejně v Myslbekově pasáži). A protože se do Prahy dostanu jen málokdy, jsem moc ráda, že HM otevřelo internetový prodej. Zimní kožešinové a jeden s jelenem jsem již před časem vyměnila za více jarní, všechny ve světlých odstínech..
Stůl mi zdobí svícny od Tine K Home a živé kytky spolu s letošní první pivoňkou..
Jak jste na tom vy s polštáři, taky pro ně máte slabost?


Z prava: polštář ikea jsem oživila našitím flitrového prýmku, další tři jsou z HM home







Jedna alstroemeria a co nadělá parády v kuchyni.. vázička HM home


Krásný večer.
A.

2 komentáře:

  1. tak to je krása, tiež mám rada polštáte, HMko ma potešilo vojim e-shopom, aj ked som ešte neobjednala . kamenný obchod je v Bratidlave a to má dosť ďaleko...Ani, máš to nádherné..kvietky tiež...

    OdpovědětVymazat